Årsmöte 2024 i Devoteams lokaler

Halmstads Handelsförening hade årsmöte i Devoteams lokaler. Årsmötet inledes med förtäring från Pick & Go. Efter avslutade årsmötesförhandlingar berättade Sara Beskow om företagets verksamhet. Devoteam är ett konsultföretag som erbjuder digitala produkter och tjänster. Företaget finns i Stockholm, Malmö och nu även i Halmstad. Därefter fick  vi lysna till Anders Bergenek som höll ett intressant anförande om Halmstads utveckling, från 1307 då staden fick sina stadsprivilegier fram till hur staden ser ut i dag.