Laxen går upp

Laxgaupp

Med anledning av Halmstads Handelsförenings 150-årsjubileum skapade Walter Bengtsson ett unikt konstverk. Verket är sandgjutet i en aluminiumlegering och väger c:a 7,5 kg och har måtten 34x70 cm.

En serie om etthundra numrerade verk togs fram. Verket är unikt och kommer troligtvis att ha en mycket positiv värdeutveckling med tanke på att ytterligare verk utöver dessa hundra inte kommer att tas fram.

Vi bjuder ut detta konstverk till försäljning för kr 4.000 inkl moms.

För beställning eller mer information kontakta Anders Stegmark på telefon 0708 - 50 55 68

Bli Medlem

Alla är hjärtligt välkomna som medlem i Halmstad Handelsförening. Ju fler medlemmar vi är, ju större möjlighet har vi att påverka.

Bli medlem »

Ekonomipriset

Halmstads Handelsförening delar ut Ekonomipriset på Galan för Halmstads näringsliv då företagsamheten i kommunen hyllas.

Ekonomipriset »