Handelns Dag

Handelns Dag är ett evenemang som arrangeras av Halmstads Handelsförening mitt i city lördagen den 26 maj. Här kommer det finnas massor av happenings under dagen. Välkomna!

Gör en historisk vandring med oss under Handelns Dag den 26 maj. Här kommer du kunna besöka stationerna 1850-talet, 1920-talet, 1970-talet, 1990-talet och få en blick in framtiden! Stationerna binds ihop av en rolig bokstavsjakt som går från Stora torg upp till Norre katts park via Storgatan och tillbaka igen via Köpmansgatan. Genom att delta i bokstavsjakten bjuds du på fika och har dessutom chansen att vinna fina priser! Promenaden är fylld av olika aktiviteter, teater och musik så missa in detta. Evenemanget är kostnadsfritt. Mer information om dagen kommer att släppas närmare evenemanget.